Home

Firewatch příběh

Nezávislé osobité Firewatch sleduje příběh požárníka v lese [E3 2015] 16. 6. 2015 Jednou z nich je Firewatch. Člověk pozná, když má nějaká hra potenciál a zaslouží si pozornost. Firewatch sleduje osud požárníka Henryho, který se nachází v odlehlé části severské divočiny, kde kontroluje tamější scenérie,. Příběh Firewatch je perfektní, obsahuje mnoho zvratů a i několik emocionálně silných chvílí, a to hlavně díky perfektně napsanému duu Henrymu a Delilah. Co se mi nelíbilo, byl motiv zdejšího záporáka, který mohl být propracovanější

Vyprávíme příběh, ale bez ohledu na kontext vám jako hráči chceme dovolit reagovat způsobem, který je pro vás přirozený. Chceme, aby vám na rozhodnutích a reakcích opravdu záleželo. Vývojáři také řekli, že není žádný správný nebo špatný způsob, jak Firewatch hrát. Zkrátka je to váš způsob První je fakt, že příběh Firewatch je v zásadě skrze detaily vetkaný do plakátu, který vidíte níže. O něco podstatnější je ale limitovaná barevná paleta a úloha siluet. Především jde o vrstvení škály několika vybraných barev a využití ostrých obrysů. Zní to triviálně, leč jejich zpracování do třetího. Ačkoli tak Firewatch může s ohledem na aktuální módu vypadat, není survival hrou stylu Rust nebo vizuálně velmi podobná The Long Dark. Firewatch je příběhová adventura, kde sice máte určitou volnost pohybu, nicméně o žádný vpravdě otevřený svět nejde. Příběh je lineární a dopředu daný, vaše odpovědi jej.

Firewatch je příběhová adventura, kde sice máte určitou volnost pohybu, nicméně o žádný vpravdě otevřený svět nejde. Příběh je lineární a dopředu daný, vaše odpovědi jej ovlivňují jen minimálně (opakované hraní znamená z 95 procent identický zážitek) a od tvůrců je sympatické, že vás příliš. Jeho příběh je ohromně smutný, a to především proto, že se může stát většině z nás. Srdceryvný prolog doprovází vynikající hudba, která mimochodem exceluje i v dalších částech hry. Míra mého očekávání prorazila díru k sousedům a já ani na chvilku nepochyboval o tom, že Firewatch bude naprostá emocionální. Když se nabažíte všemi těmi dobře ladícími pastelovými barvami, začnete nasávat Váš dospělý příběh. Firewatch je dokladem toho, že dnešní hry opravdu nejsou pro děti a dokáží se svými scénáři vyrovnat filmové tvorbě Firewatch není těžké zhodnotit. Spíše je těžké určit, komu se hra bude líbit a komu naopak ne. Hra má kvalitní audiovizuální stránku, příjemný a zajímavý příběh a dialogy, nemá ani moc chyb (osobně jsem narazil jenom na dva menší bugy) a všechno to do sebe pěkně zapadá

Nezávislé osobité Firewatch sleduje příběh požárníka v

Firewatch vypráví příběh od lidí za The Walking Dead a Mark of the Ninja Video: Svatyně Jitřenky | 18 - The Elder Scrolls V: Skyrim cz stream | Nomoos 2021, Červenec Tým pro vývoj videohry v Campo Santo konečně oznámil svůj debutový projekt Firewatch Firewatch to zvládl líp - nepotřeboval nadpřirozeno a stejně všechno zapadlo do sebe a nakonec dávalo smysl. v momentě kdy zjistíme jak to teda je je to už stejně jedno, napětí tím končí. proto pro mě má uvěřitelnej příběh ve finále větší hodnotu. taky se mi líbí, že je to vlastně úplně jako ve skutečnosti. Výlet do úžasně stylizované přírody divokého Wyomingu roztočí vaši fantazii na plné obrátky. Skvěle vybudovaný příběh se ale, bohužel, nedočká uspokojivého zakončení. Díky parádním dialogům, překrásným výhledům a vtahující atmosféře si však Firewatch vaši pozornost rozhodně zaslouží Diskuze: Firewatch nabízí poutavý příběh a geniální atmosféru. Diskuze: Firewatch nabízí poutavý příběh a geniální atmosféru. Máte připomínky k diskuzi nebo k diskuzním příspěvkům? Napište nám Jenže Firewatch je stále realistický zážitek a k ničemu takovému se nesníží. Možná nám lehce vnutí příběh o obyčejné lidské slabosti. Jenže je to špatně? Já si to na rozdíl od ostatních nemyslím. Firewatch je ve svém konci trochu šokující, ale vlastně úplně uvěřitelný a normální

Ať už si vyberete cokoli, okouzlí vás jakákoli tečna snu o horečce, kterou vás příběh zavede. FIREWATCH . Firewatch je průzkumná hra z pohledu první osoby, která vás vrhá do role Henryho, nového pozorovatele ohně přiřazeného k jeho postu v Shoshone National Forest, který přijímá rozkazy a komunikuje se svou. Jsem ráda, že čestné místo poslední dohrané hry v roce 2016 získala právě hra Firewatch. Když se zpětně podívám do svého seznamu letošních dohraných her, můžu s klidným svědomím říct, že mě za poslední půl rok žádná hra neoslovila tolik jako tato Firewatch pokračuje ve stejném duchu, ale tentokrát již bez nemotorných miniher. Hráči si tak mohou o to více vychutnat příběh a detailní prostředí národního parku. Vývojáři ovšem tentokrát nemohli spoléhat na populární zombíckou licenci, která téměř automaticky garantovala úspěch The Wal­king Dead Když jsme se v minulém roce spolu se zbytkem redakce dívali na prezentaci Playstationu na E3, nejedna hra v nás zanechala přinejmenším drobet očekávání. Vedle velikánů jako Uncharted 4 či Star Wars Battlefront jsme si zapamatovali i hru Firewatch. Titul od ostatních se odlišující svým vizuálním zpracováním i zajímavými dialogy. Nedávno jsme se dočkali jeho vydání. když firewatch pustíte, je vám naservírován úvod jako jen málo kde. text, pár scén, nádherná příroda a emoce. a přesně v těchto oblastech firewatch exceluje. nesnaží se vám předkládat žádné hádanky, žádnou akci a přesto si vás udrží až do konce

Firewatch - PC hra CDH

1. Firewatch se sice snaží tvářit jako nelineární hra s možností volby, pravda je však taková, že čím dříve hráč sílící vztah mezi oběma postavami uzná, tím větší dává celý příběh smysl
  2. Pracuje se na filmové adaptaci Firewatch. 19. 8. 2020. Kriticky velmi dobře přijatá indie hra Firewatch by se konečně měla dočkat filmové adaptace (mluví se ale i o seriálu). O filmovou verzi se postará produkční společnost Snoot Entertainment ve spolupráci s vývojáři z Campo Santo. V roce 2016 měli hráči šanci vžít se.
  3. U oblíbeného Firewatch se inspirovalo GoldFire Studio a představilo epizodickou first-person adventuru Arctic Awakening, která se očekává v roce 2022 pro PC, Mac a nespecifikované konzole.. Arctic Awakening se zaměří na příběh obětí leteckého neštěstí. Hráč převezme roli jednoho z pilotů, který musí najít svého kolegu a přežít v mrazivé a nebezpečné arktické.
  4. Touláte se tak krásným lesním prostředím a při tom posloucháte vřelé a vtipné rozhovory oněch dvou pozorovatelů. Příběh a celková atmosféra jsou skutečně poutavými aspekty hry, ale její konec nám přišel poněkud neúplný. Dle předlohy Firewatch má vzniknout i film, tak snad si na tom dají více záležet
  5. gské divočiny.
  6. Firewatch přitom smrdí survivalem. Používání mapy a kompasu budiž jasný a nezanedbatelný důkaz. Většina obdobných her se ani nesnaží o vyprávění, takže Firewatch splňuje základní požadavky: průzkum velkého světa, hledání důkazů, dialogy, ale především skvělý příběh
  7. Přestože příběh je dopředu nascriptovaný, hráč dostává možnost vžít se více do hry tím, že jej nechá rozhodnout o dané situaci a tím může změnit i celý zbytek hry. Důležitý moment ve hře je ten, abyste se dozvěděli celý příběh, který má spoustu zákoutí a také to, proč se Henry rozhodl utéct z civilizace

Firewatch: tajemství přírody - Doupě

Firewatch. 2016. Aktualizováno v úterý 18. 8. 2020. Novinka. Arctic Awakening je survival adventura ve stylu Firewatch Arctic Awakening se zaměří na příběh obětí leteckého neštěstí. Hráč převezme roli jednoho z pilotů, který musí najít svého kolegu a přežít v mrazivé a nebezpečné arktické divočině v roce 2062.. Firewatch. Podobnou hru budete hledat těžko. Firewatch vás vezme do krásně zpracované divočiny amerického státu Wyoming, kde budete jako jeden ze správců parku dávat pozor na požáry. Tempo hry se od spousty ostatních dost liší a po většinu času je klidné a nic se neděje Download. Příběhová hra z vlastního pohledu (nejedná se o střílečku!), která se odehrává v přírodním parku Shoshone ve Wyomingu v roce 1989. Henrymu vážně onemocněla žena a tak hledá místo daleko od civilizace. Vezme práci strážného v přírodní rezervaci, vyfasuje strážní věž a má hlídat požáry a vandaly

Firewatch Epicky zpracovaný příběh rangera, který řeší nejen své osobní patálie, ale především celou řadu podivností, které se mu dějí v jeho parku. Hledejte stopy, postupně rozmotávejte příběh a užívejte si nádherně zpracované prostředí Firewatch (Xbox ONE) - elektronicky 6JN-00006 - Firewatch je mysteriózní adventura z pohledu první osoby, odehrávající se v divočině Wyomingu v roce 1989, po požárech v Yellowstonu z roku 1988. Ocitnete se v roli jednoho z hlídačů požárů, Henryho. Ten se snaží strávením několika měsíců v Shoshonském Národním Lese, kam je příběh zasazen, uniknout nepříjemnostem. Firewatch se sice snaží tvářit jako nelineární hra s možností volby, pravda je však taková, že čím dříve hráč sílící vztah mezi oběma postavami uzná, tím větší dává celý příběh smysl. Assassin's Creed: Origin

Vývoj Firewatch byl příběhem evoluce jediného plakátu

Firewatch je mysteriózní adventura z pohledu první osoby, odehrávající se v divočině Wyomingu v roce 1989, po požárech v Yellowstonu z roku 1988. Ten se snaží strávením několika měsíců v Shoshonském Národním Lese, kam je příběh zasazen, uniknout nepříjemnostem ze svého civilního života, ale nemá nejmenší. Firewatch - PC, Nintendo Switch, Xbox One, PS4 (MC: 87/100) Unikátní příběhovka je zasazená do lesů ve Wyomingu v roce 1989. Hlavní postavou je Henry, který utekl od svého života ve městě, aby v lese dohlížel na prevenci vzniku požárů. Přes vysílačku se seznámí se svou lesní spojkou Delilah, se kterou naváže blízký. Ve FIFA 18 pokračuje svojí druhou částí příběh Alexe Huntera s názvem The Journey: Hunter Returns. O Alexe se po jeho velmi povedené první sezoně zajímá množství světových velkoklubů a záleží jen na něm, kam jeho kroky povedou Zdravím vás! Moje meno je Max.Na internete vystupujem pod prezývkou Asimister .Na tomto kanáli sa snažím baviť lúdi vás divákov :) Moja tvorba pozostáva hlavne z Hier ale aj z veľkej. Aplikace ke značce First person hra. Devotion. Děsivý příběh v hororové first-person hře. Firewatch. Toulky po divočině s vysílačkou. 30.6.2016 | externí Placen

Firewatch - recenze GAMES

Sami si udělejte názor, jestli pro vás hra je. Pro mě jednoznačně ano (ne proto že mám plnovous. Ne nejsem Hipster mami!) a pokud máte rádi vybroušený příběh a originální vizuál, je FIREWATCH i pro vás jasná volba Není tak divu, že příběh založený na hledání někoho tak blízkého, jako vlastní sestry, musel zdvihnout vlnu zájmu. Na druhou stranu se ale nesmíme ukvapit, neboť přiznat si, že jakákoliv hra podobná Firewatch může zaznamenat stejný úspěch není vůbec snadné, ať už jde o cokoliv (Obrazový kredit: Panic / Campo Santo) 2016 indie drahoušek Firewatch údajně získává filmovou adaptaci. Podle zprávy THR je v čele produkce Snoot Entertainment, která produkovala Little Monsters, Blindspotting, Blair Witch a řadu dalších filmů. Další podrobnosti týkající se obsazení a posádky jsou tenké, ale vypadá to, že vývojář hry Campo Santo bude zapojen jako.

Firewatch - hry.seznam.c

Firewatch. Řadíte se mezi milovníky her, které nabízí skutečně bohatý, emotivní a napínavý příběh? V takovém případě vám můžeme doporučit titul Firewatch. V této hře se zhostíte role muže jménem Henry, který položil kariéru na hřebík a rozhodl se pro práci požární hlídky v přírodě Příběh. Dishonored 2 Firewatch Inside Mafia 3 Oxenfree Uncharted 4: A Thief's End. Originální značka. Firewatch Inside The Last Guardian Overwatch Unravel The Witness. Herecký výkon. Alex Hernandez - Lincoln Clay, Mafia 3 Cissy Jones - Delilah, Firewatch Emily Rose - Elena Fisher, Uncharted 4: A Thief's En Alyx vypadá jako AAA hra ve VR formátu. Obrovský svět, množství misí, postavy, cinematic cut-scény, detailní gameplay a pořádný příběh. Hráči dostanou možnost vrátit se do tohoto milovaného světa s revoluční technikou hratelnosti. Na Alyx mimochodem pracují i vývojáři z Campo Santo (Firewatch). Valve studio koupilo.

Byl vydán Godot Engine 2.0, FlightGear 2016.1 a Minecraft 1.9. Pro Linux vyšly hry XCOM 2, SUPERHOT, Layers of Fear, Plague Inc: Evolved, Firewatch a mnohé další. Se zpožděním tu jsou linuxové herní novinky pro únor 2016 Je to příběh o dospívání dvou teenagerů ve zcela odlišných světech, kteří jsou kupodivu konfrontováni s velmi podobnými situacemi. Nahlédni do života Shaye, vesmírného průzkumníka předurčeného ke každodenní rutině, a Velly, mladé dívky, která utekla z rodné vesnice, aby nebyla obětována místnímu monstru Docela jiné počítačové hry: Jdi, dívej se a poslouchej. 24. 9. 2018. Na elektronické hry, které namísto střelby nabízejí procházky pod digitálními hvězdami či vyprávějí příběhy o rodinných tragédiích, se tvrdé jádro pařanské komunity zprvu dívalo s těžkým despektem Campo Santo, vývojářské studio stojící za úspěšnou hrou Firewatch (2016), se na svém Twitteru pochlubilo brzkým datem vydání titulu pro konzoli Nintendo Switch. Tím dnem je 17. prosinec, takže se majitelé konzole dočkají již za 14 dní. Pokud se o hře chcete dozvědět více, přečtěte si naši recenzi zde. Vydáno bylo i.

Platforma: PC, PS4 Firewatch je příběhová adventura se silným mysteriózním nádechem, která je prvotinou malého sanfranciského herního studia Campo Santo. Děj hry je zasazen do rozlehlého wyomingského lesa Soshone, do jehož nitra se kvůli práci požární hlídky vypraví muž ve středních letech Henry Každá z jejích planet nabízí odlišné biomy, procedurálně generované pro maximální variabilitu: jednu minutu se budete plazit hustým lesem, další letět nad kaluží magmat. Zjednodušený příběh, doplněný skriptovanými šéfy, skutečně zajímavými postavami a tunami tradice, vás přenese do dalšího světa. Firewatch dívčí romány, Allie Finkle, humorné příběhy, příběhy o dívkách, kamarádky, divadelní představení, školní příběhy, americká tvorba ISBN: 978-80-242-3471-7: EAN: 9788024234717 Popis Třída, do které Allie chodí, se chystá nastudovat pro školní den otevřených dveří představení hry, kterou napsala vlastnoručně. Náš výroční seriál ve svém prvním dílu obhlédnul prvních pár z mnoha her, na něž se můžeme v průběhu právě započatého roku těšit. V jeho dnešním pokračování samozřejmě navážeme tam, kde jsme skončili, a totiž u písmene F. Jaké další klenoty pro nás rok 2016 připravil? Far Cry Primal Krokem do neznáma je pro sérii Far Cry její Call of the Sea je dobrodružná logická hra z pohledu první osoby, která se odehrává ve 30. letech 20. století. Vypráví příběh ženy jménem Norah pátrající po expedici svého manžela, který záhadně zmizel. Její pátrání se odehrává na podivném, avšak nádherném ostrově v.

RECENZE: Firewatch nabízí lidské drama v prostředí

Hororový příběh o otci, který hledá svoji dceru Stelu se odehrává v Chřibech a pohybuje se někde na pomezí adventury a interaktivního filmu. Krásou exteriérů připomíná před pár lety vydaný zahraniční Firewatch. Na Gamer Pie přijeli i Martin Pohl a Lukáš Pekárek Chce nabídnout dospělý příběh, který se nebude vyhýbat holocaustu, antisemitismu a rasismu. The Line nebo Firewatch ukazují, že hry si dokážou poradit i s vážnými tématy. Už se nechceme vyhýbat historii, chceme ji respektovat, vysvětluje Brett Robbins, kreativní ředitel Sledgehammer Games, které připravují nový.

Firewatch mě tak nadchnul, že jsem od té doby začal vyhledávat walking simulátory (moje nedávná recenze Suicide of Rachel Foster mluví za vše) a těšil se z kvalitních příběhů i z mnohdy výborných hereckých výkonů. U SYR (zkratka Someday You'll Return, ne typ mléčného výrobku) je to složitější Průzkum a sbírání střípků do příběhu tak nějak patří téměř do každé hry. Někde hraje prostředí, příběh a celkové dění kolem větší roli, než jinde. A pokud máte hry typu Firewatch rádi. Však víme, kde je nutno se ke všemu dopídit a vlastně tak nějak o nic dalšího nejde. Máme pro vás dobrou zprávu. zdroj Nomoos vydal nové video. Mužeš na něj mrknout: https://youtu.be/rqLI8QIlVT

Není to příběh jako v Gone Home nebo Firewatch, který nabídne odlišný typ zážitku; toto jsou emoce související s putováním, které se ze snahy přežít vyklube v něco docela jiného ale to už bych prozradil příliš. Důležité ale je, že ty emoce neprožívá jen vaše postava, ale hlavně vy mé hodnocení je 9/10, příběh asi 2. nejlepší, co jsem ve hrách viděl(na Beyond Two Souls to prostě nemá :D), taky na rozdíl od Beyond Two Souls, kde mě hrozně bavila CELÁ poslední kapitola, tady mi poslední epizoda přišla místy dost nudná(hlavně, jak jsem už psal, ty halucinace, či co to bylo), jinak to byla ale pecka : 2014. Největší přínos pro českou herní scénu: České hry o.s. a pořádání Game Developer's Session Trailer roku: Assassin's Creed Unity Soundtrack roku: The Last of Us: Remastered Edition Sportovní a závodní hra roku Forza Horizon 2; Mobilní hra roku: Monument Valley Nejlepší příběh roku: The Last of Us: Remastered Edition Nejlepší RPG roku: Dragon Age: Inquisitio Je to neobvyklý příběh tajemství, dobrodružství a sebeobjevení. Hrajte jako Norah, silná ženská protagonistka, kterou hraje postava Cissy Jones z Firewatch a z 1. série Walking Dead. Poznejte svět s vizuálně ohromujícím prostředím a zažijte inteligentní milostný příběh se složitými, ale příjemnými hádankami v. Firewatch. Povedeným kouskem minulého roku byla určitě hra Firewatch, která nabízí velké drama z prostředí národního parku a její příběh je velmi smutný a citlivější hráči ho ořvou. Autoři se ale opravdu snažili a tak si každý hráč oba hlavní hrdiny doslova zamiluje

Firewatch :: Herní blog - Hráč

Alyx vypadá jako AAA hra ve VR formátu. Obrovský svět, množství misí, postavy, cinematic cut-scény, detailní gameplay a pořádný příběh. Hráči dostanou možnost vrátit se do tohoto milovaného světa s revoluční technikou hratelnosti. Na Alyx mimochodem pracují i vývojáři z Campo Santo (Firewatch). Valve studio koupilo. Brněnské studio CBE Software, které tvoří Jan Kavan a Lukáš Medek, se pustilo do náročného úkolu - zasadit temnou hororovou hru do moravských lesů a Českého Švýcarska. Slovanská kultura je teď v kurzu, říká jeden z vývojářů. Hra vychází 14. dubna Available now on Steam: http://store.steampowered.com/app/221910/20% off during launch week!The Stanley Parable is a first person exploration game. You will. Velkou parádou je fest tajemný a motivující příběh, inspirovaný Lovecraftovou povídkou Stín nad Innsmouthem z roku 1931. A tvůrci jako další inspiraci také uvádějí tituly Myst, Soma, Subnautica a hlavně Firewatch ( moje recenze 8/10 ), pročež zkušená dabérka Cissy Jones, která ve Firewatch mluví hlasem Delilah, v Call. Firewatch (PC) CD key. Vydavatel - Campo Santo. Kategorie - Adventury Simulátory Indie hry Platformy : PC klíče. Planet Nomads přinese příběh vesmírného badatele, který ztroskotal na neznámé planetě a k dispozici má pouze základní nástroje. Vydáte se prozkoumávat neznámé a procedurální genero..

Líbil se vám Firewatch? Nevadí vám angličtina a odlišný typ vyprávění? Rádi voláte? The Suicide of Rachel Foster vás zabaví, ale jen na pár hodin, protože její délka není nijak závratná. Autorům rozhodně nechyběla kuráž, hrst dobrých nápadů a v neposlední řadě vypointovaný příběh Příběh nás přenese do roku 1993 do americké Montany. Hlavní hrdinkou je Nicole, která opustila odlehlý rodinný hotel před 10 lety, když zjistila, že její otec má poměr s ženou jménem Rachel, kterou přivedl do jiného stavu. Nejen v tomto smyslu může novinka připomenout Firewatch, který rovněž kombinoval prvky. Firewatch (PC) CD key. V roce 1988 postihne Yellowstonský národní park lesní požár nevídaných rozměrů. Požár, původně vzniknuvší z několika menších ohnisek, se vlivem větru a sucha rychle rozšířil na vel... * Shlédnout vide Call of the Sea je nadpozemský příběh o záhadách a lásce zasazený do jižního Pacifiku během 30. let 20. století. Prozkoumejte bujný ostrovní ráj, řešte hádanky a odemkněte tajemství během pátrání po pohřešované výpravě vašeho manžela

Firewatch - kdo se bojí, nesmí hrát - Zin

The First Tree je explorativní adventura inspirovaná tituly jako Journey či Firewatch, která kombinuje dva příběhy. V prvním se hráč ujímá liščí matky, která se snaží vystopovat svá zaběhlá mláďata. V druhém se syn snaží najít cestu ke svému otci v prostředí mrazivé Aljašky Autobiografie jednoho lháře: nepravdivý příběh Grahama Chapmana (2012) The Oscar Nominated Short Films 2009: Animation (2009) Tady tudy (2008) Lab Rats (2008) Charlie and Lola (2005) Look Up and Wave Your Glove (2005) Vincent - Celý příběh (2004) Songs for My Mother (2009 Maize - recenze - Představte si, že se vzbudíte uprostřed pole. Snažíte se zvednout a v tom uvidíte trojici utíkajících kukuřic. Asi si ř..

Příběh samotný je krásný, děsivý i smutný a klidně by mohl fungovat i jako knížka, a to se o většině her říct nedá. No, možná i existuje, protože od páté epizody Vám tak nějak začíná být jasné, jak by to asi mělo skončit. Naštěstí i tam je volba Není se čemu divit, Tokyo Revengers nabízí příběh, ve kterém se protagonista vrátí do puberty, aby změnil budoucnost. A takové zápletky mají diváci rádi. Dragon Ball movie přijde v roce 2022. Firewatch film bude! 18. 8. 2020

Z Indie mne zaujal příběh Her Story(Steam 5Euro), což je přehrávač archivu videonahrávek výpovědí z policejní databáze. Bez možnosti chronologického poslechu to byla vcelku výzva (aspoň pro mne). Nevím jestli Firewatch nezařadit do kategoie interaktivních filmů jako kousky např. od Telltale Call of the Sea je dobrodružná logická hra z pohledu první osoby z 30. let, která vypráví příběh Norah, ženy na stopě expedice jejího zmizelého manžela. Pátrání probíhá na podivném, ale krásném ostrově v jižním Pacifiku, plném tajemství, která čekají na odhalení

Herní Firewatch z Hollywoodu. Do Wisconsinu se podíváme i ve filmu Navzdory menšímu úspěchu filmových adaptací her nás čekají zajímavé roky. O své místo se hlásí film podle úspěšné adventury Firewatch od studia Campo Santo Více nechci prozrazovat, protože příběh je to hlavní, proč byste si měli Call of the Sea zahrát. Je skvěle napsaný, napínavý s řadou překvapení i smutných událostí, které vás chytnou za srdce a možná i rozpláčou. Vyprávění příběhu pomáhá velmi kvalitní dabing hlavní protagonistky, o který se postarala Cissy. Tento článek vyšel v časopise Cinepur #110, duben 2017. Z obsahu tištěného čísla: Pravda neexistuje / Jackie (Tomáš Gruntorád, kritika). Procházky virtuální přírodou / Firewatch (Michal Böhm, videohra). Google Earth a fotogeničnost špíny / Lion (Ivo Michalík, kritika). Sexuální násilí a smrt ve městě / Sedmilhářky (Ondřej Pavlík, televize Lineární příběh se zakládá na vztahu Jakcka a Titána BT. Rozhovory mezi nimi jsou interaktivní, to znamená, že hráči se naskytne možnost ovlivňovat dialogy - ty se vedou podobně jako ve hře Firewatch - dále pokládat robotovi různé otázky týkající se světa Titanfall apod Elea má být podle Steamu příběhová surrealistická hra ze sci-fi prostředí. Když jsem se dozvěděl, že ji mám recenzovat, tak jsem se, jako správný fanoušek René Magritteho, začal těšit. Očekával jsem něco ve stylu FireWatch, který mám i přes všechnu tu kontroverzi, rád. Žel, moje očekávání se úplně nevyplnilo

Firewatch - hry

Paradise Lost je klasickým zástupcem žánru tzv. walking simulátorů (viz náš článek), ve kterých hráč nemusí překonávat žádné překážky a při cestě dopředu jen nasává atmosféru.Hra je zasazena do alternativní historie roku 1980, kdy v roli dvanáctiletého Šimona nalézáte ve světě zničeném nukleární válkou opuštěný nacistický bunkr z druhé světové. Příběh se odehrává v americkém městě Detroit v roce 2038, kdy lidem slouží humanoidní androidi, neboli roboti podobní živému člověku. Jednoho dne se ovšem tato levná pracovní síla vzbouří a svět se tak ocitne na prahu chaosu. 529 Kč Firewatch. 599 K.

Riverhill Trials je první osoba, 3D PLATFORMER ADVENTURE. Postava hráče se ocitne uvězněná na vzdálené planetě. Neví, jak se tam dostal, jen si pamatuje, že se probudí v kosmické lodi a pohybuje se po galaxii, vyhýbá se asteroidům a nakonec přistane na této podivné, živé planetě Red Dead Redemption 2 je báječná otevřená světová akční adventura, která je plná několika tapetových materiálů, jako jsou výstřely. Zde jsou některé z nejlepších Každý, kdo viděl trailer a obrázky z téhle hry, si musel zákonitě vzpomenout na slavný Bioshock. Pokud čekáte na další díl tohoto skvostu, stoupněte si do fronty a uvolněte místo těm, kteří mají rádi pozvolnější odhalování příběhu a méně akce. Close to the Sun je first-person hororová adventura od italského studia Storm in a Teacup Firewatch (2016) popis. tajemné části lidské historie v dalším dílu série Assassins Creed s podtitulem Origins a objevte napínavý příběh o vzniku Asasínského bratrstva a vůbec prvního asasína. EGYPT... 20. Forza Motorsport 7 (2017) popis. 89%. Titanfall 2 - Lineární příběh. Lineární příběh se zakládá na vztahu Jakcka a Titána BT. Rozhovory mezi nimi jsou interaktivní, to znamená, že hráči se naskytne možnost ovlivňovat dialogy - ty se vedou podobně jako ve hře Firewatch - dále pokládat robotovi různé otázky týkající se světa Titanfall apod

Netradiční hry, které mají za cíl především potěšit - Gamedeck

Odhalte tajemství americké divočiny ve hře FirewatchFirewatch CD key Steam